Boom na szkolenia pojawił się wraz z przybyciem do Polski międzynarodowych korporacji. Osoby pracujące poza korporacjami bardzo często narzekały na to, że firmy, w których pracują nie stawiają na rozwój kompetencji pracowniczych i nie wysyłają…
Firmy szkoleniowe od lat mają się świetnie. Dzieje się tak dlatego, że ludzie stawiają na rozwój swoich kompetencji zawodowych. Niestety, nie każda firma decyduje się na szkolenia wewnętrzne i chce inwestować w zwiększenie kwalifikacji swoich…
Reklama zewnętrzna to źródło cennej informacji o produktach czy usługach firm. W niektórych miastach wchodzi polityka, która ma na celu likwidację reklam wielkopowierzchniowych w ścisłym centrum i zaczyna dominować trend reklamowy, stawiający na estetykę reklamy….
Każda firma chce się rozwijać i odnosić sukcesy na rynku. Ważny jest także wizerunek zewnętrzny, który koncentruje uwagę na firmie lub budzi do niej niechęć, jeśli jest ukształtowany w niezbyt profesjonalny sposób. Dla takich celów…
Zakładanie firmy, nawet najmniejszej, zawsze wiążę się z pewnymi kosztami. Oczywiście jest to zjawisko jak najbardziej normalne, zwłaszcza że w dalszej perspektywie pojawią się zyski. Od sukcesu przedsięwzięcia zależy wiele czynników, które sprzyjają rozwojowi biznesu…
Środowiska biznesowe w szczególny sposób zgłaszają zapotrzebowanie na sale konferencyjne. Przy czym współcześnie nie jets tylko tak, że tylko one organizują spotkania w salach. Sala konferencyjna to coś zupełnie normalnego dla instytucji państwowych czy samorządowych,…