Boom na szkolenia pojawił się wraz z przybyciem do Polski międzynarodowych korporacji. Osoby pracujące poza korporacjami bardzo często narzekały na to, że firmy, w których pracują nie stawiają na rozwój kompetencji pracowniczych i nie wysyłają…
Firmy szkoleniowe od lat mają się świetnie. Dzieje się tak dlatego, że ludzie stawiają na rozwój swoich kompetencji zawodowych. Niestety, nie każda firma decyduje się na szkolenia wewnętrzne i chce inwestować w zwiększenie kwalifikacji swoich…
Reklama zewnętrzna to źródło cennej informacji o produktach czy usługach firm. W niektórych miastach wchodzi polityka, która ma na celu likwidację reklam wielkopowierzchniowych w ścisłym centrum i zaczyna dominować trend reklamowy, stawiający na estetykę reklamy….
Urząd Skarbowy – przykry temat Urząd Skarbowy to temat, który rzadko sprawia nam przyjemność a zazwyczaj już samo wspomnienie o nas nas stresuje. Wiąże się on bowiem z przykrym (zazwyczaj lub zawsze) obowiązkiem płacenia podatków…
Każda firma chce się rozwijać i odnosić sukcesy na rynku. Ważny jest także wizerunek zewnętrzny, który koncentruje uwagę na firmie lub budzi do niej niechęć, jeśli jest ukształtowany w niezbyt profesjonalny sposób. Dla takich celów…
Zakładanie firmy, nawet najmniejszej, zawsze wiążę się z pewnymi kosztami. Oczywiście jest to zjawisko jak najbardziej normalne, zwłaszcza że w dalszej perspektywie pojawią się zyski. Od sukcesu przedsięwzięcia zależy wiele czynników, które sprzyjają rozwojowi biznesu…
Prowadzenie małej firmy ma swoje plusy i minusy. Małe przedsiębiorstwa mogą kojarzyć się z zupełnie niewielkim kapitałem na początek. Przy czym tego typu firmy mogą szybko i prężnie się rozwijać, jeśli prócz świetnego produktu i…