Ludzi można podzielić na tych, którzy mają skłonność do wiary cuda, mniej racjonalnych – oraz tych totalnie pragmatycznych, twardo stąpający po ziemi. Którzy nie wierzą w żadne cuda, wróżenie z fusów, charakteru pisma czy liczb….
Boom na szkolenia pojawił się wraz z przybyciem do Polski międzynarodowych korporacji. Osoby pracujące poza korporacjami bardzo często narzekały na to, że firmy, w których pracują nie stawiają na rozwój kompetencji pracowniczych i nie wysyłają…
Firmy szkoleniowe od lat mają się świetnie. Dzieje się tak dlatego, że ludzie stawiają na rozwój swoich kompetencji zawodowych. Niestety, nie każda firma decyduje się na szkolenia wewnętrzne i chce inwestować w zwiększenie kwalifikacji swoich…
Reklama zewnętrzna to źródło cennej informacji o produktach czy usługach firm. W niektórych miastach wchodzi polityka, która ma na celu likwidację reklam wielkopowierzchniowych w ścisłym centrum i zaczyna dominować trend reklamowy, stawiający na estetykę reklamy….
Lokale komercyjne to imponujący rynek, który w Polsce stale wzrasta. Zapotrzebowanie na biura czy lokale o innym przeznaczeniu dla działalności gospodarczej jest ogromne, przy czym klienci patrzą nie tylko na ceny. Bardzo istotna jest lokalizacja,…
Konferencje to nie tylko moda w środowiskach biznesowych, ale i konieczność. Tego typu spotkania mogą kojarzyć się z mityngami branżowymi, na przykład bardzo znane są konferencje marketingowe, w których może uczestniczyć każda zainteresowana firma. Tak…